zondag 2 juni 2013

Budget-proof haar-producten top 3

My guilty pleasure: Haar-producten!
Ik heb een enorme verslaving aan haarproducten. Ik wil dat mijn haar er altijd verzorgd en gezond uit ziet, dus ik heb dan ook heel veel haarserums, haarsprays, heat-protectionsprays etc.. Hier geef ik mijn top 10.

1. L'oreal extraordinary oil:
Dit product heb ik al eerder gereviewd en blijft gewoon mijn favoriet, ik koop hem ook regelmatig want hij gaat zó snel op bij mij! Maar hij is zó fijn en ruikt zó lekker. Het serum zorgt ervoor dat mijn haar niet meer pluizig is en dat het satijnzacht aanvoelt.
ik heb wel veel pompjes nodig, namelijk 4 á 5. Dit is best veel helaas, maar toch mijn favoriet by far tot nu toe.
De L'oreal extraordinary oil is te koop voor 10,17 euro bij de drogist




















2. Hegron hair serum:
Deze kocht ik een maand geleden bij de Action! Ik had nooit verwacht dat ik een haarserum van de action zou gaan kopen, maar ik hoorde er veel mensen over en heb hem toch gehaald. Hij ruikt super lekker, een beetje snoep-achtig, héél zoet, daar houd ik wel van. Deze maakt mijn haar eigenlijk ook heel zacht en is ook nog eens budget-proof en ik doe er ook wel lang mee, voor mijn doen. 2 pompjes zijn genoeg voor mijn hele haar, en ik heb best lang haar.
Het haarserum is te koop bij de Action en kost 3,99 euro!

























3. L'oreal Elnett hairspray voor droog haar:

Dit is echt de beste haarspray onder de haarsprays! Als je een goede haarspray zoekt maar je wil niet meteen van dat betonnen haar, dan is dit de ideale hairspray. Het geeft een goede weerstand en je haar blijft goed zitten, maar je haar voelt nog steeds natuurlijk en zacht aan. Top product! I love L'oreal. Er zijn verschillende varianten van deze hairspray, dus kies degene die het best bij jouw haartype past.
De hairsprays zijn te koop bij de drogist voor 10,99 euro, wel prijzig voor een hairspray, maar het is het waard, en nog steeds betaalbaar. You're worth it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten