dinsdag 1 januari 2013

NEW: L'oreal paris extraordinary oil review

Hai allemaal!
L'oreal Paris heeft nu een nieuwe haarlijn met oliën, deze heet extraordinary oil. Hiervan bestaan er twee varianten. Één olie is voor "normaal" haar (zie plaatje) en de andere olie is voor geverfd haar. Het is de bedoeling dat het je haar verzacht en satijn zacht aan laat voelen. Ook is het een soort van "repair" oil, het verzorgt je haar.
De olie voor normaal haar gebruik ik zelf. Ik heb krullen/slag en heb heel snel last van pluizig haar. Dit is echt irritant. Ik houd over het algemeen al super veel van L'oreal producten, echt een topmerk. Maar deze extraordinary oil werkt echt voor mij en zorgt ervoor dat mijn haar weer zacht aanvoelt, vaak voelde mijn haar altijd droog aan. Het is een super fijn haarproduct en ik kan er echt niet meer zonder! Ik gebruik het nu denk ik een maand en ben er erg blij mee. Vooral op lange termijn zie je echt blijvend resultaat, als je het maar dagelijks gebruikt. Ik heb hier even een tip, op de flacon staat dat je 3 of 4 pompjes op je hand moet nemen, maar ik adviseer dat je eerst 2 pompjes neemt en dat verdeelt over je haar, en dan neem je er weer 1 of 2 en die verdeel je weer over je haar, maar niet bij de haarwortels (dan kun je vet haar krijgen)! Op deze manier is de olie meer verdeeld over je haar. Want ik heb meestal het probleem, dat wanneer je meteen 4 pompjes op je handen neemt en dan in aanraking komt met je haar, dat er een heel groot gedeelte van de olie maar op één gedeelte van je haar komt.
Ik heb wel best lang haar dus voor mensen met wat korter haar adviseer ik in totaal 2 of 3 pompjes.
Deze verzorgende olie is een echte must voor mijn haar, en het is een aanrader voor meiden die last hebben van pluizig haar, of meiden die hun haar een boost willen geven.

L'oreal Paris extraordinary oil zit in een flacon en kost 10,15 euro en is te koop bij eigenlijk alle drogisten, zoals kruidvat, etos, da of douglas. Dit vind ik best goedkoop voor een fijne olie in een luxe grote flacon.

2 opmerkingen:

  1. weet je welke ook goed is (en iets goedkoper!) Syoss beauty elixir'absolute oil. maar zodra die van mij op is ga ik die van l'oreal proberen! leuke blog trouwens :D

    http://1.bp.blogspot.com/-dEOnh2cEQ3M/TqKntLzwFRI/AAAAAAAABTY/t5aQwgi9dLM/s1600/IMG_4459.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oke, bedankt voor het advies! ik zou zeker een keer de syoss oil proberen! Leuk dat je de loreal oil gaat proberen! laat me weten hoe het jou beviel. thanks :)
      -xxx-MC

      Verwijderen