woensdag 2 januari 2013

nivea pure effect control shine review

de créme op mijn hand

Dit is een matterende gel-gezichtscréme. Het hydrateert, matteert en voorkomt glimmen van de huid. Wat fijn is voor mensen met een wat vettere huid; deze gezichtscréme bevat geen olie.
De nivea gel-créme bevat wel oceaanmineralen, wat je gezicht zuivert. Het heeft een wit/lichtblauw-achtige kleur. Als ik de creme heb gebruikt, zie ik wel dat mijn huid matter is geworden en het voelt ook zacht aan. Ik denk dat deze créme voor mensen met een normale huid geschikt is, maar ook voor mensen met een wat vettere huid is dit een goede dagcréme.
Het product kost rond de 7,50 euro en is te koop bij de drogist (bijvoorbeeld kruidvat, etos etc.)


-De creme voelt licht en dun aan.
-Wanneer ik deze creme uitsmeer, trekt deze vrij snel in, wat wel fijn is voor een dagcréme.
-zienbaar matter resultaat

Wij hopen dat jullie wat aan deze review hebben gehad. Plaats gerust een reactie en wij zullen altijd reageren, vragen zijn ook altijd welkom
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten