woensdag 2 januari 2013

Yummie! Balmi lip balm review

this sounds familiar! jullie kennen deze bekende balletjes lipbalm vast wel, de rage uit Amerika. De originelen zijn bedacht door het merk eos, maar die zijn helaas niet te koop in Nederland. Gelukkig, heeft balmi deze lipbalsems ook ontwikkeld, super blij! Ze zijn rond en super cute. Ze zijn er in allerlei kleuren en smaken. Wij hebben allebei een zwarte balmi. Hij ruikt ontzettend lekker. De geur doet me denken aan zoetige snoepjes en kauwgom. Niet alleen de geur is geweldig maar het maakt je lippen echt superzacht. Wij hebben allebei soms last van droge lippen en deze balmi help ontzettend goed. Mijn lippen voelen een stuk zachter aan. Maar niet getreurd als je niet van een zoete geur/smaak houdt, balmi's zijn er in zoveel verschillende kleuren en smaken, dat ik bijna wel zeker weet dat er één voor jou bij zit! Ze zijn te koop bij Douglas, voor maar 5,- euro. Ik vind de balmi lipbalsems super schattig, wat vind jij? en heb jij al een balmi? welke kleur of smaak? laat het ons weten in een reactie













mijn zwarte balmi



1 opmerking:

  1. Ik ga volgende week naar douglas en ik denk dat ik ze allemaal neem want ik heb er al een tijdje voor gespaard hihi ze zijn zo schattig leuk revieuw wil je een keer op mijn site kijken www.cheyup.blogspot.nl x

    BeantwoordenVerwijderen