vrijdag 18 januari 2013

NYC glossy lipbalm review

Wij hebben veel gehoord over deze leuke verzorgende lipbalms van NYC. Al veel beautyblogs hebben over dit product  een review gegeven, maar toch willen wij dit ook nog doen, want we hebben deze laatst gekocht en het is een superfijn product die nu niet te missen valt met dit koude weer!
Deze glossy lipbalm van NYC ruikt enorm lekker naar appeltjes, een hele realistische geur, wat ik heel fijn vind (ik hou niet zo van die chemische geur en smaakjes). Zoals je hieronder vast kunt zien, zie je dat in het midden dus een vormpje van een appel zit. Dit bestaat uit een extra verzorgende balm, en het kleurtje erom heen zorgt meer voor de kleur en glans. Ik zelf heb de kleur "pink lady" (zie plaatje hierboven: links, en plaatje hieronder: rechts onder)  want I LOVE PINK! Als je zelf deze pink lady lipbalm wil kopen, kun je aan de onderkant zien welke variant je wil, even voor de duidelijkheid :p.
Verder over de lipbalm zelf:
1.  Mijn lippen worden er erg zacht van en het voelt echt als een soort beschermlaagje voor mijn lippen met dit koude en droge weer.
2. Het geeft een heel subtiel kleurtje aan je lippen, echt sweet rose. Het heeft een natuurlijke kleur en is natuurlijk niet superdekkend want het is een lipbalm en geen lipstick,  maar geeft toch een leuk kleurtje, wat ik heel leuk vind. Ik wil namelijk mijn lippen goed verzorgen in de winter, daarom is lipbalm echt een must voor mij, en het is zo fijn dat deze lipbalm een heel leuke kleur achter laat.
3. het geeft een mooie en gezonde glans.
4. Het laat een lekker geurtje van appels achter.

Al met al, een heel fijn product.
Ik heb alleen 1 klein nadeeltje: Je moet de balm uitdraaien, en je moet heel vaak draaien voordat hij er een stukje uit is, dit is natuurlijk geen ramp maar soms wel een beetje irritant, maar verder geen slechte woorden over deze balm, het is een echte favoriet!
Wij hopen dat jullie deze review leuk vonden. Heb jij al ervaringen met deze NYC lipbalm of ga je hem vanaf nu ook aanschaffen in je stash? of heb je nog vragen?
-xxx- MC

3 opmerkingen:

  1. Heehee,
    Bedankt voor je tip! Ik heb het geprobeerd op mijn telefoon maar ik kan mijn berchten dus niet aanvinken heel raar! Naja misschien moet ik maar op de computer proberen

    Xxx
    Ps: leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee , het is me half gelukt volgens mij, en ik doe het nu met een vriendin dus me site heet niet meer merelwillemijn.blogspot.nl maar www.beautybloggersmenm.blogspot.nl voor als je het misschien leuk vond!
    het is geen verplichting om er naar te kijken hoor! maar jaa
    doeegdoeeg xxx
    M&M

    BeantwoordenVerwijderen